Levering in heel NL

All-in tarieven

Gemakkelijk besteld

Snelle levering




Gratis annuleren *

Waar tekent u nu voor?

Hieronder de voorwaarden van de overeenkomst.

Op de overeenkomst zijn de acceptatievoorwaarden en de algemene voorwaarden van toepassing.

U sluit een overeenkomst af voor 1 jaar of maandelijks opzegbaar. Kiest u voor een 1-jarige overeenkomst, dan wordt deze na 12 maanden automatisch verlengd tegen het dan geldende tarief naar een overeenkomst voor onbepaalde tijd, die maandelijks opzegbaar is.

Tarieven die maandelijks opzegbaar zijn, zijn 10% hoger dan het tarief voor een 1-jarige overeenkomst.

De tarieven worden jaarlijks op 1 januari vastgesteld op basis van het landelijke prijspeil. De tarieven kunt u dan per 1 januari op de website vinden, en anders ziet u ze op de eerste factuur van het nieuwe jaar.

De container dient op de dag van legen om 07.00 uur bereikbaar aan de openbare weg of de afgesproken plek te staan. Gemiste ledigingen worden niet gecompenseerd. Redt u het niet tot de volgende ophaaldag? Dan kunt u op eigen kosten een extra leging aanvragen. Daarna zal er met u contact worden opgenomen om te bespreken wanneer dit mogelijk is. Het is niet mogelijk om afspraken te maken met betrekking tot een tijd. Bent u niet om 07.00 uur aanwezig, zet dan de container de avond ervoor aan de weg.

Een keertje meer afval dan normaal? Binnen de overeenkomst kunt u altijd een extra leging aanvragen.

U mag uitsluitend afval in de container gooien waarvoor deze bestemd is. Dit kunt u nalezen op de website. Als er ander afval wordt aangetroffen in de container, volgt hiervoor een naheffing.

De container mag maximaal 100 kg/m³ wegen. Is de container herhaaldelijk te zwaar dan volgt er een verrekening van het extra gewicht. Dit gewicht is berekend op normaal gebruik. Heeft u bijvoorbeeld veel etensresten of veel glas, dan kan de container te zwaar worden.

De facturatie is op basis van automatische incasso. Door het ondertekenen van de overeenkomst gaat u akkoord met SEPA voor het incasseren van het maandbedrag op de overeenkomst en eventuele extra kosten (altijd in overleg).

Wilt u de overeenkomst beëindigen? Een 1-jarige overeenkomst loopt altijd tot de einddatum van de overeenkomst en is daarna maandelijks opzegbaar. Opzeggen kan door een e-mail te sturen naar rolcontainers@vandalengroep.nl.

Na het beëindigen van de overeenkomst halen wij de container bij u op en deze wordt gereinigd. Voor de transportkosten en reiniging ontvangt u een eindafrekening van 85 euro exclusief btw.

Toegestane afvalstoffen per container